Rosnąca konkurencja na rynku hotelarskim wymaga udoskonalania wciąż swoich usług, żeby stale sprostać wymaganiom klientów. Hotele prześcigają się w pomysłach, żeby wyprzedzić konkurencję. Wiele czynników składa się na to, że klienci wybierają akurat dany hotel. Na pewno na wybór wymarzonego miejsca na wakacje ma wpływ lokalizacja placówki, ale także oferowane jedzenie i jakość obsługi hotelowej. Lokalizację jest trudno zmienić, ale jakość obsługi hotelowej można zmienić w dość łatwy sposób. Jak zatem rozwiązać problem komunikacji personelu hotelowego? Pomocna może być w tym oprogramowanie dla hotelarstwa. Dlaczego jest potrzebne oprogramowanie dla hotelarstwa? O tym poniżej.
Do czego może być używana aplikacja Chart?
Oprogramowanie dla hotelarstwa – Chart ma wszechstronne zastosowanie. Aplikacji można użyć do takich celów jak: tworzenie raportów, zestawień finansowych, planowanie posiłków, gastronomia, recepcja, sprzedaż, rehabilitacja i SPA, archiwum i rezerwacje. Jak widać możliwość zastosowania Chart jest ogromna. Duża różnorodność funkcjonalności aplikacji sprawia, że hotel ma możliwość poprawienia w znaczny sposób jakości swoich usług dla klientów. Wiadomo, że zadowolony klient to pewny pieniądz. Program został stworzony przez hotelarzy dla ludzi z branży.
Jakie są zalety Chart?
Zastosowanie tej aplikacji pozwala podnieść zadowolenie klientów z hotelu. Program przyczynia się także do minimalizacji kosztów i zwiększenia zysków. Dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas niezbędny do obsłużenia klienta. Przede wszystkim wszystkie informacje są skondensowane w jednym systemie i łatwo dostępne dla odpowiedniej grupy użytkowników. Producenci postanowili zminimalizować koszty wdrożenia aplikacji. Program jest prosty w obsłudze dla personelu. Powiadamia także personel o popełnionych przez niego błędach. Tak inteligenty system zdecydowanie poprawia jakość obsługi klientów hotelowych.
Jakie konkretne funkcje posiada program Chart?
Oprogramowanie dla hotelarstwa Chart pozwala na dostosowanie grafiku dla pracowników, dzięki temu mają oni zawsze aktualne informacje. Chart posiada także aplikację Staff Helper, która może być instalowana na smartfonach. Dzięki temu pracownicy są ze sobą w stałym kontakcie, mogą na bieżąco komunikować się i informować o nieprawidłowościach. Co ważne Chart jest w pełni zintegrowany z pozostałymi systemami, stanowi pewną kompleksową całość. Pozwala to ograniczyć czas pracowników i problemy techniczne dotyczące użytkowania aplikacji.
Oprogramowanie służy także do przyjmowania rezerwacji gości. Zakres usług to między innymi: przyjmowanie nowych rezerwacji, modyfikacja istniejących, możliwość rezerwacji kategorii pokoju bez przydzielania konkretnego numeru, możliwość rezerwacji miejsca w pokoju, przyjmowanie i obsługa rezerwacji grupowych oraz indywidualnych, obsługa cenników zależnych od sezonów oraz typów pokoi, możliwość ustawienia ceny gwarantowanej spoza cennika dla rezerwacji, obsługa dwóch przedziałów wiekowych dzieci planowanie wyżywienia dla gości na etapie rezerwacji, z uwzględnieniem wyżywienia dla dzieci, uwagi dotyczące gościa lub grupy.
Jak widać zakres możliwości jest ogromny. System pozwala na przyjmowanie meldunków i administracje gośćmi hotelowymi. Nawet ma możliwość przejrzenia obecnego stanu sprzątania danego pokoju. Oczywiście, z przyjemnością pomogę! Elektroniczna Karta Meldunkowa to nowe rozwiązanie zgodne z najnowszymi przepisami prawa polskiego. Polega ona na tym, że klient składa swój podpis na specjalnie dostarczonym tablecie, co jest związane z aktualnymi zmianami prawnymi.
Dowiedz się więcej jak zapobiegać dużej rotacji pracowników za pomocą oprogramowania dla gastronomii.